Helaian

Saturday, December 15, 2012

Hari Ini ~



Heloo readers..

Awal-awal pg td ayah ambk balik rumah.. awal-awal pg tu paksa rela je bgn. dgn tak tuka seluar tido. sarung cardigan, pakai tudung angkat bag terus masuk kereta dan balik Kajang. tp aku dh basuh muka dan gosok gigi ok uolsss..  gituu. hahaha :P

Ayah ambk awal-awal pg sbb nk keluar.. outing family giteww. tp Mira tak ada sbb dia tak balik. alaaa alaaa. abg pun tak join outing kali nie. tp plan diteruskan jgk sbb mak dh janji dgn Suhailah. kesian Suhailah cuti sekolah langsung tak ade pegi mana-mana. duduk rumah je.

Disebabkan paksa rela bgn awal pg buta, makanya sepanjang perjalanan aku tidur. sedar-sedar je dh sampai. eh laju betol ayah aku bawak kereta ke aku yg tidur terlampau lena sampai tak sedar sbnrnye aku dh tido lama ? err -.-" sejak dua tiga empat menjak nie tidur tak berapa nk cukup, tidur tak puas. dlm kereta td kemaen lena aku tido.amboii. haha.




Dalam tak puas dan tak cukup tido gagahkan jgk diri ikot family keluar. knp ? sbb dh lama tak outing reramai dgn family. rinduuu ! disamping itu, dpt la mengurangkan tekanan sepanjang bekerja. menghirup udara segar, melihat pemandangan yg indah bersama insan tersayang adalah satu kepuasan dan kebahagian.. amboiii. ayat tak nak kalah langsung. :P




Dongak tgk langit gelap. hari bakal hujan. ktorg pn kemas-kemas barang, lipat balik khemah dan berangkat pulang. seronok. sekurangnya dpt lupakan sekejap masalah dan tekanan. legaa ! phewww. :D tp smpi skrg aku tak paham knp perot aku semcm smpi skrg. adehh (--") potong mood betol laa. errr ~

p/s : aku rs entry kali nie mcm tak ade penutup. errr. -.-"


Ok byee ~
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...